J 2014

Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště

HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEK

Základní údaje

Originální název

Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového úložiště

Název anglicky

Simulation of the dynamic track stabilisation effect

Autoři

HŘEBÍČEK, Zdeněk, Iva NOVÁKOVÁ a Jiří JEŽEK

Vydání

Nová železniční technika, Brno, KPM Consult, a.s. 2014, 1210-3942

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

20101 Civil engineering

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Technologická agentura České Republiky; kontinuální diagnostika pražcového podloží; laboratorní geodetické zkušební pole; simulace dynamické stabilizace

Klíčová slova anglicky

Technology agency České republiky, continuous diagnostics sleeper bed; goetechnical laboratory testing field; simulation of dynamic stabilization

Štítky

Změněno: 24. 10. 2014 10:14, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Základním cílem projektu Technologické agentury České republiky č. TA 01030516 „Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí (KOMON)“ je zefektivnění metodiky zjišťování kvality a únosnosti konstrukčních vrstev pražcového podloží. Projekt je zaměřen na analýzu možnosti využití rázové zatěžovací zkoušky lehkou dynamickou deskou (LDD) v podmínkách železničních tratí ČR, dále na určení technických kritérií pro nepřímou kontinuální nedestruktivní diagnostiku změn únosnosti pražcového podloží, výzkum možností kontinuálního způsobu diagnostiky únosnosti pražcového podloží a vyhodnocení vlivu hodnoty únosnosti pražcového podloží na změny geometrického uspořádání koleje (GUK).