BERNDT, Ralph, Claudia Fantapié ALTOBELLI and Matthias SANDER. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2007, 360 pp. ISBN 978-80-251-1641-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{25049, author = {Berndt, Ralph and Altobelli, Claudia Fantapié and Sander, Matthias}, address = {Brno}, edition = {1. vydání}, location = {Brno}, isbn = {978-80-251-1641-8}, publisher = {Computer Press}, title = {Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]}, year = {2007} }
TY - BOOK ID - 25049 AU - Berndt, Ralph - Altobelli, Claudia Fantapié - Sander, Matthias PY - 2007 TI - Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] PB - Computer Press CY - Brno SN - 9788025116418 ER -
BERNDT, Ralph, Claudia Fantapié ALTOBELLI and Matthias SANDER. \textit{Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]}. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2007, 360 pp. ISBN~978-80-251-1641-8.
|