D 2014

Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ and Ladislav BARTUŠKA

Basic information

Original name

Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike

Name in Czech

Ukazatele výkonnosti v dopravě a logistice

Name (in English)

Key Performance Indicators in transport and logistics

Authors

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ and Ladislav BARTUŠKA

Edition

1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, p. 277-286, 10 pp. 2014

Publisher

Žilinská univerzita v Žiline

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-554-0918-4

Keywords (in Czech)

Ukazatele výkonnosti; logistický výkonnostní ukazatel; doprava; logistika; měření; benchmarking

Keywords in English

Key Performance Indicators; Logistics Performance Index; transport; logistics; measurements; benchmarking
Změněno: 2/10/2014 10:23, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Ukazovatele výkonnosti, tiež označované ako KPI alebo Key Success Indicators (KSI), pomáhajú organizácii definovať a merať pokrok smerom k cieľom organizácie. V prípade, že organizácia analyzovala svoje poslanie, identifikovala všetky zúčastnené strany a definovala svoje ciele, potrebuje spôsob, ako merať pokrok smerom k týmto cieľom. KPI sú týmito meraniami. KPI sú kvantifikovateľné meranie, vopred schválené, ktoré odrážajú kritické faktory úspechu organizácie. KPI sa budú líšiť v závislosti na organizáciu.

In Czech

Ukazatele výkonnosti, také označované jako KPI nebo Key Success Indicators (KSI), pomáhají organizaci definovat a měřit pokrok směrem k cílům organizace. V případě, že organizace analyzovala své poslání, identifikovala všechny zúčastněné strany a definovala své cíle, potřebuje způsob, jak měřit pokrok směrem k těmto cílům. KPI jsou těmito měřeními. KPI jsou kvantifikovatelné měření, předem schválené, které odrážejí kritické faktory úspěchu organizace. KPI se budou lišit v závislosti na organizaci.