2014
Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike
ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKAZákladní údaje
Originální název
Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike
Název česky
Ukazatele výkonnosti v dopravě a logistice
Název anglicky
Key Performance Indicators in transport and logistics
Autoři
ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKA
Vydání
1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, od s. 277-286, 10 s. 2014
Nakladatel
Žilinská univerzita v Žiline
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-554-0918-4
Klíčová slova česky
Ukazatele výkonnosti; logistický výkonnostní ukazatel; doprava; logistika; měření; benchmarking
Klíčová slova anglicky
Key Performance Indicators; Logistics Performance Index; transport; logistics; measurements; benchmarking
Změněno: 2. 10. 2014 10:23, Mgr. Václav Karas
V originále
Ukazovatele výkonnosti, tiež označované ako KPI alebo Key Success Indicators (KSI), pomáhajú organizácii definovať a merať pokrok smerom k cieľom organizácie. V prípade, že organizácia analyzovala svoje poslanie, identifikovala všetky zúčastnené strany a definovala svoje ciele, potrebuje spôsob, ako merať pokrok smerom k týmto cieľom. KPI sú týmito meraniami. KPI sú kvantifikovateľné meranie, vopred schválené, ktoré odrážajú kritické faktory úspechu organizácie. KPI sa budú líšiť v závislosti na organizáciu.
Česky
Ukazatele výkonnosti, také označované jako KPI nebo Key Success Indicators (KSI), pomáhají organizaci definovat a měřit pokrok směrem k cílům organizace. V případě, že organizace analyzovala své poslání, identifikovala všechny zúčastněné strany a definovala své cíle, potřebuje způsob, jak měřit pokrok směrem k těmto cílům. KPI jsou těmito měřeními. KPI jsou kvantifikovatelné měření, předem schválené, které odrážejí kritické faktory úspěchu organizace. KPI se budou lišit v závislosti na organizaci.
Anglicky
Key Performance Indicators, also known as KPI or Key Success Indicators (KSI), help an organization define and measure progress toward organizational goals. Once an organization has analyzed its mission, identified all its stakeholders, and defined its goals, it needs a way to measure progress toward those goals. Key Performance Indicators are those measurements. Key Performance Indicators are quantifiable measurements, agreed to beforehand, that reflect the critical success factors of an organization. They will differ depending on the organization.