D 2014

Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKA

Základní údaje

Originální název

Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike

Název česky

Ukazatele výkonnosti v dopravě a logistice

Název anglicky

Key Performance Indicators in transport and logistics

Autoři

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKA

Vydání

1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, od s. 277-286, 10 s. 2014

Nakladatel

Žilinská univerzita v Žiline

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-554-0918-4

Klíčová slova česky

Ukazatele výkonnosti; logistický výkonnostní ukazatel; doprava; logistika; měření; benchmarking

Klíčová slova anglicky

Key Performance Indicators; Logistics Performance Index; transport; logistics; measurements; benchmarking
Změněno: 2. 10. 2014 10:23, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Ukazovatele výkonnosti, tiež označované ako KPI alebo Key Success Indicators (KSI), pomáhajú organizácii definovať a merať pokrok smerom k cieľom organizácie. V prípade, že organizácia analyzovala svoje poslanie, identifikovala všetky zúčastnené strany a definovala svoje ciele, potrebuje spôsob, ako merať pokrok smerom k týmto cieľom. KPI sú týmito meraniami. KPI sú kvantifikovateľné meranie, vopred schválené, ktoré odrážajú kritické faktory úspechu organizácie. KPI sa budú líšiť v závislosti na organizáciu.

Česky

Ukazatele výkonnosti, také označované jako KPI nebo Key Success Indicators (KSI), pomáhají organizaci definovat a měřit pokrok směrem k cílům organizace. V případě, že organizace analyzovala své poslání, identifikovala všechny zúčastněné strany a definovala své cíle, potřebuje způsob, jak měřit pokrok směrem k těmto cílům. KPI jsou těmito měřeními. KPI jsou kvantifikovatelné měření, předem schválené, které odrážejí kritické faktory úspěchu organizace. KPI se budou lišit v závislosti na organizaci.