ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKA. Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike. In Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků. 1. vyd. Žilina: Žilinská univerzita v Žiline, 2014, s. 277-286. ISBN 978-80-554-0918-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike
Název česky Ukazatele výkonnosti v dopravě a logistice
Název anglicky Key Performance Indicators in transport and logistics
Autoři ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKA.
Vydání 1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, od s. 277-286, 10 s. 2014.
Nakladatel Žilinská univerzita v Žiline
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-554-0918-4
Klíčová slova česky Ukazatele výkonnosti; logistický výkonnostní ukazatel; doprava; logistika; měření; benchmarking
Klíčová slova anglicky Key Performance Indicators; Logistics Performance Index; transport; logistics; measurements; benchmarking
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 2. 10. 2014 10:23.
Anotace
Ukazovatele výkonnosti, tiež označované ako KPI alebo Key Success Indicators (KSI), pomáhajú organizácii definovať a merať pokrok smerom k cieľom organizácie. V prípade, že organizácia analyzovala svoje poslanie, identifikovala všetky zúčastnené strany a definovala svoje ciele, potrebuje spôsob, ako merať pokrok smerom k týmto cieľom. KPI sú týmito meraniami. KPI sú kvantifikovateľné meranie, vopred schválené, ktoré odrážajú kritické faktory úspechu organizácie. KPI sa budú líšiť v závislosti na organizáciu.
Anotace česky
Ukazatele výkonnosti, také označované jako KPI nebo Key Success Indicators (KSI), pomáhají organizaci definovat a měřit pokrok směrem k cílům organizace. V případě, že organizace analyzovala své poslání, identifikovala všechny zúčastněné strany a definovala své cíle, potřebuje způsob, jak měřit pokrok směrem k těmto cílům. KPI jsou těmito měřeními. KPI jsou kvantifikovatelné měření, předem schválené, které odrážejí kritické faktory úspěchu organizace. KPI se budou lišit v závislosti na organizaci.
Anotace anglicky
Key Performance Indicators, also known as KPI or Key Success Indicators (KSI), help an organization define and measure progress toward organizational goals. Once an organization has analyzed its mission, identified all its stakeholders, and defined its goals, it needs a way to measure progress toward those goals. Key Performance Indicators are those measurements. Key Performance Indicators are quantifiable measurements, agreed to beforehand, that reflect the critical success factors of an organization. They will differ depending on the organization.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:37