D 2014

Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA a Rudolf KAMPF

Základní údaje

Originální název

Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave

Název česky

Systém managementu jakosti v železniční a silniční nákladní dopravě

Název anglicky

Quality Management System in railway and road freight transport

Autoři

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA a Rudolf KAMPF

Vydání

1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, od s. 286-291, 6 s. 2014

Nakladatel

Žilinská univerzita v Žiline

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

20104 Transport engineering

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-554-0918-4

Klíčová slova česky

Systém managementu jakosti; železniční doprava; silniční doprava; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140

Klíčová slova anglicky

Quality Management Systém; railway transport; road transport; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
Změněno: 2. 10. 2014 10:23, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

Kvalita služieb v doprave je dôležitým faktorom dopytu. V konkurenčnom prostredí je dôležitým nástrojom pre udržanie zákazníkov a tiež má vplyv na výkon a ekonomické výsledky organizácie. Ak máte konkurenčnú výhodu, znamená to uspokojenie požiadaviek zákazníkov, ale aj prekonanie ich očakávania. Budúcnosť každej organizácie závisí na správanie zákazníkov. Zvyšovanie úrovne spokojnosti musí byť jedným z hlavných cieľov každej organizácie.

Česky

Kvalita služeb v dopravě je významným faktorem poptávky. V konkurenčním prostředí je důležitým nástrojem pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace. Pokud máte konkurenční výhodu, znamená to uspokojení požadavků zákazníků, ale i překonání jejich očekávání. Budoucnost každé organizace závisí na chování zákazníků. Zvyšování úrovně spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé organizace.
Zobrazeno: 24. 12. 2024 00:11