D
2014
Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave
ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA a Rudolf KAMPF
Základní údaje
Originální název
Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave
Název česky
Systém managementu jakosti v železniční a silniční nákladní dopravě
Název anglicky
Quality Management System in railway and road freight transport
Vydání
1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, od s. 286-291, 6 s. 2014
Nakladatel
Žilinská univerzita v Žiline
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
20104 Transport engineering
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Systém managementu jakosti; železniční doprava; silniční doprava; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
Klíčová slova anglicky
Quality Management Systém; railway transport; road transport; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
V originále
Kvalita služieb v doprave je dôležitým faktorom dopytu. V konkurenčnom prostredí je dôležitým nástrojom pre udržanie zákazníkov a tiež má vplyv na výkon a ekonomické výsledky organizácie. Ak máte konkurenčnú výhodu, znamená to uspokojenie požiadaviek zákazníkov, ale aj prekonanie ich očakávania. Budúcnosť každej organizácie závisí na správanie zákazníkov. Zvyšovanie úrovne spokojnosti musí byť jedným z hlavných cieľov každej organizácie.
Česky
Kvalita služeb v dopravě je významným faktorem poptávky. V konkurenčním prostředí je důležitým nástrojem pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace. Pokud máte konkurenční výhodu, znamená to uspokojení požadavků zákazníků, ale i překonání jejich očekávání. Budoucnost každé organizace závisí na chování zákazníků. Zvyšování úrovně spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé organizace.
Anglicky
The service quality in transport is a significant determinant of demand. In the competitive environment, it is an important tool for customer retention and also it has effects on the performance and economic results of the organization. When you have a competitive advantage, it means to satisfy customer requirements but also to overcome their expectations. The future of each organization depends on the customer behavior. Increasing the level of satisfaction must be one of the main objectives of each organization.
Zobrazeno: 16. 11. 2024 05:24