D 2014

Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA and Rudolf KAMPF

Basic information

Original name

Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave

Name in Czech

Systém managementu jakosti v železniční a silniční nákladní dopravě

Name (in English)

Quality Management System in railway and road freight transport

Authors

ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA and Rudolf KAMPF

Edition

1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, p. 286-291, 6 pp. 2014

Publisher

Žilinská univerzita v Žiline

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

20104 Transport engineering

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-554-0918-4

Keywords (in Czech)

Systém managementu jakosti; železniční doprava; silniční doprava; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140

Keywords in English

Quality Management Systém; railway transport; road transport; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
Změněno: 2/10/2014 10:23, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Kvalita služieb v doprave je dôležitým faktorom dopytu. V konkurenčnom prostredí je dôležitým nástrojom pre udržanie zákazníkov a tiež má vplyv na výkon a ekonomické výsledky organizácie. Ak máte konkurenčnú výhodu, znamená to uspokojenie požiadaviek zákazníkov, ale aj prekonanie ich očakávania. Budúcnosť každej organizácie závisí na správanie zákazníkov. Zvyšovanie úrovne spokojnosti musí byť jedným z hlavných cieľov každej organizácie.

In Czech

Kvalita služeb v dopravě je významným faktorem poptávky. V konkurenčním prostředí je důležitým nástrojem pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace. Pokud máte konkurenční výhodu, znamená to uspokojení požadavků zákazníků, ale i překonání jejich očekávání. Budoucnost každé organizace závisí na chování zákazníků. Zvyšování úrovně spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé organizace.