2013
Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMANZákladní údaje
Originální název
Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
Název česky
Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
Název anglicky
Personality development of the talented children and pupils in the educational process
Autoři
VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN
Vydání
1. vydání. České Budějovice, od s. 145 - 149, 160 s. 2013
Nakladatel
III. ročník mezinárodní konference Lidská práva v proměnách času
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7394-453-7
Klíčová slova česky
osobnost dítěte, rozvoj emoční inteligence, talent, emoce
Klíčová slova anglicky
childś personality, development of emotional intelligence, talent, emotion
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 10. 2014 13:09, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA
V originále
Vzdělávání nadaných a talentovaných dětí a žáků v procesu rozvoje osobnosti netvoří homogenní skupinu znalostních jedinců univerzálně uplatnitelných v praktickém prostředí. Cílem příspěvku je zhodnoti přínos osobností nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání.
Anglicky
Education of gifted and talented children and pupils in the process of personality development don´t create homogenous group of knowledge individuals universally applicable in to the practice. Target of the contribution is eveluation the benefit of talented children and pupils in the educational process.