D 2013

Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání

VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN

Základní údaje

Originální název

Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání

Název česky

Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání

Název anglicky

Personality development of the talented children and pupils in the educational process

Autoři

VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN

Vydání

1. vydání. České Budějovice, od s. 145 - 149, 160 s. 2013

Nakladatel

III. ročník mezinárodní konference Lidská práva v proměnách času

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7394-453-7

Klíčová slova česky

osobnost dítěte, rozvoj emoční inteligence, talent, emoce

Klíčová slova anglicky

childś personality, development of emotional intelligence, talent, emotion

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 10. 2014 13:09, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA

Anotace

V originále

Vzdělávání nadaných a talentovaných dětí a žáků v procesu rozvoje osobnosti netvoří homogenní skupinu znalostních jedinců univerzálně uplatnitelných v praktickém prostředí. Cílem příspěvku je zhodnoti přínos osobností nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání.

Anglicky

Education of gifted and talented children and pupils in the process of personality development don´t create homogenous group of knowledge individuals universally applicable in to the practice. Target of the contribution is eveluation the benefit of talented children and pupils in the educational process.