D
2013
Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN
Základní údaje
Originální název
Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
Název česky
Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
Název anglicky
Personality development of the talented children and pupils in the educational process
Autoři
VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN
Vydání
1. vydání. České Budějovice, od s. 145 - 149, 160 s. 2013
Nakladatel
III. ročník mezinárodní konference Lidská práva v proměnách času
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
osobnost dítěte, rozvoj emoční inteligence, talent, emoce
Klíčová slova anglicky
childś personality, development of emotional intelligence, talent, emotion
V originále
Vzdělávání nadaných a talentovaných dětí a žáků v procesu rozvoje osobnosti netvoří homogenní skupinu znalostních jedinců univerzálně uplatnitelných v praktickém prostředí. Cílem příspěvku je zhodnoti přínos osobností nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání.
Anglicky
Education of gifted and talented children and pupils in the process of personality development don´t create homogenous group of knowledge individuals universally applicable in to the practice. Target of the contribution is eveluation the benefit of talented children and pupils in the educational process.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 01:02