VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN. Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání. 1. vydání. České Budějovice: III. ročník mezinárodní konference Lidská práva v proměnách času, 2013. s. 145 - 149, 160 s. ISBN 978-80-7394-453-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
Název česky Rozvoj osobnosti nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání
Název anglicky Personality development of the talented children and pupils in the educational process
Autoři VANÍČKOVÁ, Radka a Robert ZEMAN.
Vydání 1. vydání. České Budějovice, od s. 145 - 149, 160 s. 2013.
Nakladatel III. ročník mezinárodní konference Lidská práva v proměnách času
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7394-453-7
Klíčová slova česky osobnost dítěte, rozvoj emoční inteligence, talent, emoce
Klíčová slova anglicky childś personality, development of emotional intelligence, talent, emotion
Štítky KEM2, MAD, MAD_a, PCM
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA, učo 15363. Změněno: 25. 10. 2014 13:09.
Anotace
Vzdělávání nadaných a talentovaných dětí a žáků v procesu rozvoje osobnosti netvoří homogenní skupinu znalostních jedinců univerzálně uplatnitelných v praktickém prostředí. Cílem příspěvku je zhodnoti přínos osobností nadaných dětí a žáků v procesu vzdělávání.
Anotace anglicky
Education of gifted and talented children and pupils in the process of personality development don´t create homogenous group of knowledge individuals universally applicable in to the practice. Target of the contribution is eveluation the benefit of talented children and pupils in the educational process.
VytisknoutZobrazeno: 10. 8. 2022 00:43