J 2014

Survey analysis of factors making up the customer Value

KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN

Základní údaje

Originální název

Survey analysis of factors making up the customer Value

Název česky

Analýza průzkumů faktorů tvořících hodnotu pro zákazníka

Autoři

KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN

Vydání

Management: Science and Education, Žilina, University of Zilina, 2014, 1338-9777

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Hodnota; marketing; obchod; cena produktu; kvalita služby

Klíčová slova anglicky

(quality) value; marketing; business; price of a product; quality of a service

Štítky

KEM2
Změněno: 4. 11. 2014 11:56, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG CZ

V originále

In this paper we present partial results obtained from the survey that was aimed on identification of the factors constituting the value that is perceived by customers. We clarify the concepts of marketing, relationship marketing, value, that has crucial content importance in the context of relationship marketing. In the end of the article we point out, where are the strengths and weaknesses of the selected commercial enterprise in the provision of value and we define recommendations.

Česky

V příspěvku předkládáme dílčí výsledky získané průzkumem na identifikaci faktorů tvořících hodnotu, která je vnímána zákazníkem. Objasňujeme pojmy marketing, vztahový marketing, hodnota, která má v obsahovém kontextu vztahového marketingu klíčový význam. V závěru příspěvku nastínil, kde se nacházejí silné a slabé stránky vybraného obchodního podniku v rámci poskytování hodnoty a formulujeme doporučení.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 08:30