J
2014
Survey analysis of factors making up the customer Value
KMECOVÁ, Iveta a Robert ZEMAN
Základní údaje
Originální název
Survey analysis of factors making up the customer Value
Název česky
Analýza průzkumů faktorů tvořících hodnotu pro zákazníka
Vydání
Management: Science and Education, Žilina, University of Zilina, 2014, 1338-9777
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Hodnota; marketing; obchod; cena produktu; kvalita služby
Klíčová slova anglicky
(quality) value; marketing; business; price of a product; quality of a service
V originále
In this paper we present partial results obtained from the survey that was aimed on identification of the factors constituting the value that is perceived by customers. We clarify the concepts of marketing, relationship marketing, value, that has crucial content importance in the context of relationship marketing. In the end of the article we point out, where are the strengths and weaknesses of the selected commercial enterprise in the provision of value and we define recommendations.
Česky
V příspěvku předkládáme dílčí výsledky získané průzkumem na identifikaci faktorů tvořících hodnotu, která je vnímána zákazníkem. Objasňujeme pojmy marketing, vztahový marketing, hodnota, která má v obsahovém kontextu vztahového marketingu klíčový význam. V závěru příspěvku nastínil, kde se nacházejí silné a slabé stránky vybraného obchodního podniku v rámci poskytování hodnoty a formulujeme doporučení.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 11:19