2014
Quality value analysis from customers' point of view
KMECOVÁ, Iveta; Robert ZEMAN; Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁBasic information
Original name
Quality value analysis from customers' point of view
Name in Czech
Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka
Authors
KMECOVÁ, Iveta; Robert ZEMAN; Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ
Edition
Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885
Other information
Language
English
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby
Keywords in English
Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
Tags
Changed: 5/9/2014 09:23, Mgr. Václav Karas
V originále
In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.
In Czech
V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.