J 2014

Quality value analysis from customers' point of view

KMECOVÁ, Iveta; Robert ZEMAN; Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ

Basic information

Original name

Quality value analysis from customers' point of view

Name in Czech

Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka

Authors

KMECOVÁ, Iveta; Robert ZEMAN; Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ

Edition

Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885

Other information

Language

English

Type of outcome

Article in a journal

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby

Keywords in English

Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service

Tags

Changed: 5/9/2014 09:23, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.

In Czech

V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.