J 2014

Quality value analysis from customers' point of view

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA a Monika KUČERKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Quality value analysis from customers' point of view

Název česky

Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka

Autoři

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA a Monika KUČERKOVÁ

Vydání

Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby

Klíčová slova anglicky

Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service

Štítky

Změněno: 5. 9. 2014 09:23, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.

Česky

V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.