J 2014

Quality value analysis from customers' point of view

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ

Basic information

Original name

Quality value analysis from customers' point of view

Name in Czech

Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka

Authors

KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ

Edition

Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885

Other information

Language

English

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby

Keywords in English

Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service

Tags

KEM2
Změněno: 5/9/2014 09:23, Mgr. Václav Karas

Abstract

ORIG CZ

V originále

In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.

In Czech

V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.
Displayed: 18/11/2024 19:45