J
2014
Quality value analysis from customers' point of view
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA and Monika KUČERKOVÁ
Basic information
Original name
Quality value analysis from customers' point of view
Name in Czech
Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka
Edition
Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby
Keywords in English
Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
V originále
In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.
In Czech
V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.
Displayed: 5/11/2024 07:34