J
2014
Quality value analysis from customers' point of view
KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN, Daniel KUČERKA a Monika KUČERKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Quality value analysis from customers' point of view
Název česky
Analýza poskytované hodnoty v obchodě očima zákazníka
Vydání
Science&Military, Liptovský Mikuláš, Armen Forces Academy of General Milan Rastislav Štefánik, 2014, 1336-8885
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
Marketing; hodnota; zákazník; obchod; cena produkt; kvalita produktu; kvalita služby
Klíčová slova anglicky
Marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
V originále
In our contribution we highlight the importance of marketing and its great influence on running a business successfully. We present some results of the research focused on judging the process of providing quality value in business field.
Česky
V příspěvku v úvodu upozorňujeme na důležitou roli marketingu, jako cestě k tomu, aby podnik v konkurenčním boji obstál a byl úspěšný. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na hodnocení procesu poskytované hodnoty v obchodě.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 04:21