D 2014

Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu

KUČERA, Lukáš

Základní údaje

Originální název

Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu

Název anglicky

Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel

Autoři

KUČERA, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Jihlava, Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„ od s. 119-125, 7 s. 2014

Nakladatel

COLL POLYTECHNICS JIHLAVA

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/75081431:_____/14:00000399

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87035-87-0

UT WoS

000346597400014

Klíčová slova česky

Konkurenceschopnost; nezávislý hotel; trh ubytovacích služeb; věrnostní program

Klíčová slova anglicky

Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program

Štítky

IF, KCRM2, OBC, OBC_a, OBP_1, OBP_1a, OBP_2, OBP_2a, RIV14
Změněno: 13. 4. 2015 15:50, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG EN

V originále

Tento příspěvek se zabývá věrnostními programy nezávislých, regionálně působících, hotelů. Věrnostní program slouží jako nástroj vytvoření a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Cílem tohoto příspěvku je analyzovat atraktivitu jednotlivých benefitů, které by mohly být součástí věrnostních programů právě nezávislých regionálních hotelů. Propracované a správně sestavené portfolio benefitů v rámci věrnostního programu může pomoci nezávislému hotelu zvýšit jeho konkurenceschopnost vůči velkým, mezinárodně působícím, hotelovým řetězcům.

Anglicky

This paper deals with the loyalty programmes of independent regional hotels. Loyalty program is a tool of creating and maintaining long-termed beneficial relationships with the customers. The aim of this paper is to analyse the attractiveness of the elements that could be a part of the loyalty programmes in independent regional hotels. Sophisticated and highly developed portfolio of elements (benefits) in a loyalty program can help the independent regional hotel to increase its competitiveness against large, internationally active, hotel chains.
Zobrazeno: 25. 12. 2024 08:02