2014
			
	    
	
	
    Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu
KUČERA, LukášZákladní údaje
Originální název
Věrnostní program jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti hotelu
	Název anglicky
Loyalty program as a tool of competetivness increase in a hotel
		Autoři
KUČERA, Lukáš (203 Česká republika, garant, domácí)
			Vydání
 1. vyd. Jihlava, Aktuální problémy cestovního ruchu : ”CESTOVNÍ RUCH A JEHO DOPADY NA SPOLEČNOST„ / Topical Issues of Tourism : ”TOURISM AND ITS IMPACTS ON SOCIETY„ od s. 119-125, 7 s. 2014
			Nakladatel
COLL POLYTECHNICS JIHLAVA
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/14:00000399
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-87035-87-0
		UT WoS
000346597400014
		Klíčová slova česky
Konkurenceschopnost; nezávislý hotel; trh ubytovacích služeb; věrnostní program
		Klíčová slova anglicky
Competitiveness; hospitality market; independent regional hotel; loyalty program
		
				
				Změněno: 13. 4. 2015 15:50, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
Tento příspěvek se zabývá věrnostními programy nezávislých, regionálně působících, hotelů. Věrnostní program slouží jako nástroj vytvoření a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Cílem tohoto příspěvku je analyzovat atraktivitu jednotlivých benefitů, které by mohly být součástí věrnostních programů právě nezávislých regionálních hotelů. Propracované a správně sestavené portfolio benefitů v rámci věrnostního programu může pomoci nezávislému hotelu zvýšit jeho konkurenceschopnost vůči velkým, mezinárodně působícím, hotelovým řetězcům.
				Anglicky
This paper deals with the loyalty programmes of independent regional hotels. Loyalty program is a tool of creating and maintaining long-termed beneficial relationships with the customers. The aim of this paper is to analyse the attractiveness of the elements that could be a part of the loyalty programmes in independent regional hotels. Sophisticated and highly developed portfolio of elements (benefits) in a loyalty program can help the independent regional hotel to increase its competitiveness against large, internationally active, hotel chains.