HRUŠKOVÁ, Lenka. VŠTE bez bariér. In Vysokoškolské studium bez bariér : sborník příspěvků. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013, s. 54-59. ISBN 978-80-7494-066-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VŠTE bez bariér
Název anglicky VŠTE without barriers
Autoři HRUŠKOVÁ, Lenka.
Vydání 1. vyd. Liberec, Vysokoškolské studium bez bariér : sborník příspěvků, od s. 54-59, 6 s. 2013.
Nakladatel Technická univerzita v Liberci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7494-066-8
Klíčová slova česky specifické vzdělávací potřeby; profesně orientovaná vysoká škola; studijní a výukové materiály pro studující se specifickými vzdělávacími potřebami; online výuka; Informačně poradenské centrum; Institut distanční praxe
Klíčová slova anglicky specific educational needs; vocationally higher educational institutions; learning and teaching materials for students with special educational needs; online training; Informations and Counseling centre; Distance Internship Institute
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 16. 7. 2014 11:56.
Anotace
Příspěvek představuje projekt Vysoké školy technické a ekonomické, jehož cílem je inovace studijních oborů školy zejména ve vztahu ke studentům se specifickými vzdělávacími potřebami a vhodnému provázání nabízených studijních oborů s praxí. Cílem článku je vybrat specifické oblasti řešení podpory pro studující se specifickými vzdělávacími potřebami, v případě VŠTE specifika profesně orientované vysoké školy neuniverzitního typu s nabídkou technických a ekonomických oborů (povinná dlouhodobá praxe, spolupráce s aplikační sférou v regionu, profesní zahraniční stáže apod.).
Anotace anglicky
This paper presents a project of the Institute of Technology and Business in České Budějovice (ITB) focused on the innovation of current study programmes with specific regard to students with special educational needs and to appropriate linkage of offered study programmes and student internships and placements. The aim of this paper was to select specific areas of support solutions for learners with special educational needs and, in the case of ITB, to further extend them by characteristics of vocationally oriented non-university higher educational institutions offering technical and economic fields (obligatory long-term internships, cooperation with regional industrial companies, vocational internships abroad, etc.).
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 08:29