SMETANOVÁ, Dana a Petr CHLÁDEK. Jak konstruovat „Multiple choice“ úlohy z matematiky. Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Neuveden, jaro, s. 402-404. ISSN 1805-8949. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak konstruovat „Multiple choice“ úlohy z matematiky
Název anglicky On the construction of multiple choice mathematical tests
Autoři SMETANOVÁ, Dana a Petr CHLÁDEK.
Vydání Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, 1805-8949.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky matematika; testy s výběrem správné odpovědi; tvorba příkladů
Klíčová slova anglicky mathematics; multiple choice tests; creation of the examples
Štítky KPV1
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 7. 2014 09:33.
Anotace
Článek se zabývá problematikou, jak správně vytvářet testové úlohy z matematiky. Je třeba eliminovat nežádoucí vlivy ovlivňující možnosti použití testů, a naopak výběrem vhodných typů otázek zajistit pozitivní přínos testování.
Anotace anglicky
This paper deals with the use of multiple choice tests in mathematics. The fundamental idea - how to construct questions for such tests - is discussed in this paper. It is important to eliminate undesirable effects connected with their use and by choosing suitable types of questions to secure positive benefits offered by multiple choice tests.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 10:01