CHLÁDEK, Petr a Dana SMETANOVÁ. Zhodnocení přínosu elektronického testování studentů v matematice. Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Neuveden, jaro, s. 328-331. ISSN 1805-8949. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zhodnocení přínosu elektronického testování studentů v matematice
Název anglicky Usefulness of elctronic testing in Mathematics
Autoři CHLÁDEK, Petr a Dana SMETANOVÁ.
Vydání Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, 1805-8949.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky matematika; testy s výběrem správné odpovědi; pravděpodobnost úspěchu
Klíčová slova anglicky mathematics; multiple choice tests; probability of success
Štítky KPV1
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 10. 7. 2014 09:33.
Anotace
Článek je zaměřen na uplatnění testů s výběrem správné odpovědi při testování matematických znalostí. Jsou zde rozebrány výhody a nevýhody tohoto testování s ohledem na specifika matematiky. Tyto výhody a nevýhody jsou ilustrovány na příkladu elektronického testování v předmětu Matematika II.
Anotace anglicky
The paper deals with electronic multiple choice tests. The advantages and disadvantages of these tests are discussed with respect to the mathematical science. Mathematics has some specifics which are presented and which must be take into consideration during the testing of students.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:22