LUKOSZOVÁ, Xenie. Cechy i znaczenie logistyki zaopatrzenia w przedsiębiorstwach europejskich. Journal of Economic and Technical Sciences. Bytom: Wyższa Szkoła Ekonomii i administracji z siedzibą w Bytomiu, 2013, Neuveden, č. 6, s. 99-106. ISSN 2084-9796.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cechy i znaczenie logistyki zaopatrzenia w przedsiębiorstwach europejskich
Název česky Znaky a význam logistiky nákupu v evropských podnicích
Název anglicky Characters and significance of logistics in the supply of European Companies
Autoři LUKOSZOVÁ, Xenie.
Vydání Journal of Economic and Technical Sciences, Bytom, Wyższa Szkoła Ekonomii i administracji z siedzibą w Bytomiu, 2013, 2084-9796.
Další údaje
Originální jazyk polština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Logistika; logistika nákupu; marketing nákupu; útvar nákupu; systémy EDI
Klíčová slova anglicky Logistics; purchase logistics; purchase marketing; department of supply; EDI systems
Štítky KDL4
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 23. 6. 2014 09:43.
Anotace
Celem prezentowanego artykułu jest przedstawienie różnych koncepcji zarządzania zakupami zaopatrzeniowymi od połowy ubiegłego wieku. Ważna jest też analiza działalności związanej z zakupami zaopatrzeniowymi w sferze logistyki i marketingu na podstawie źródeł empirycznych. Podział dziłalności w zakupach zaopatrzeniowych spowodował w rzeczywistości powstanie logistyki zaopatrzenia. Bardzo ważnym zagadnieniem omawianym w artykule jetst też charakterystyka podstawowych cech współczesnego zarządzania zakupami zaopatrzeniowymi na rynkach organizacyjnych.
Anotace česky
Záměrem předloženého článku je charakterizovat různé koncepce řízení nákupu od poloviny minulého století. Důležitá je také analýza logistických a marketingových činností spojených s nákupem, a to na základě empirických výzkumů. Rozdělení činností nákupu ve skutečnosti zapříčinilo vznik nákupní logistiky. Velmi důležitou oblastí, kterou se článek zabývá, je také charakteristika základních znaků současného řízení nákupu na trhu organizací.
Anotace anglicky
The aim of the presentation is to introduce the concept of managaement article purchases from the middle of last century. An important aim is to analyse purchasing activities in the field of logistics and marketing on the basis of empirical resources. Their distribution is in fact due to the development of purchase logistics. A very important task, i tis also characteristic, of the basic characters of the current management of the purchase on the market of organisations.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 17:14