D
2014
Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie
SLABÁ, Marie
Basic information
Original name
Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie
Name (in English)
Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study
Edition
1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků, p. 195-203, 9 pp. 2014
Publisher
Vysoká škola obchodní a hotelová Brno
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
Marketing; marketingová komunikace; webové stránky; hotel; internet; sociální sítě
Keywords in English
Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network
V originále
Internetový marketing je v současné době považován klíčový nástroj marketingové komunikace každé organizace, jelikož počet uživatelů internetu neustále narůstá. Základním nástrojem marketingové komunikace na internetu jsou webové stránky. Tento článek se proto zaměřuje na objektivní hodnocení webových stránek vybraného hotelu v Českých Budějovicích. Analýza bude zaměřena na analýzu zdrojového kódu, hodnocení síly webu a analýzu klíčových slov.
In English
Internet marketing is currently considered as a key tool of marketing communication for any organization, since the number of Internet users continues to grow. The basic tool of marketing communication on the Internet is website. This article therefore focuses on the objective evaluation of websites of selected hotel in České Budějovice. The analysis will focus on the source code analysis, assessing of the power of the website and keyword analysis.
Displayed: 9/11/2024 06:01