D 2014

Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie

SLABÁ, Marie

Basic information

Original name

Analýza webových stran vybraného hotelu v českých budějovicích – případová studie

Name (in English)

Analysis of websites of selected hotel in české budějovice – Case study

Authors

SLABÁ, Marie

Edition

1. vyd. Brno, Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu : sborník příspěvků, p. 195-203, 9 pp. 2014

Publisher

Vysoká škola obchodní a hotelová Brno

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-87300-56-5

Keywords (in Czech)

Marketing; marketingová komunikace; webové stránky; hotel; internet; sociální sítě

Keywords in English

Marketing; marketing communication; websites; hotel; internet; social network

Tags

Změněno: 23/6/2014 08:14, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Internetový marketing je v současné době považován klíčový nástroj marketingové komunikace každé organizace, jelikož počet uživatelů internetu neustále narůstá. Základním nástrojem marketingové komunikace na internetu jsou webové stránky. Tento článek se proto zaměřuje na objektivní hodnocení webových stránek vybraného hotelu v Českých Budějovicích. Analýza bude zaměřena na analýzu zdrojového kódu, hodnocení síly webu a analýzu klíčových slov.

In English

Internet marketing is currently considered as a key tool of marketing communication for any organization, since the number of Internet users continues to grow. The basic tool of marketing communication on the Internet is website. This article therefore focuses on the objective evaluation of websites of selected hotel in České Budějovice. The analysis will focus on the source code analysis, assessing of the power of the website and keyword analysis.