Edition
1. vyd. Brno, Dnešní Trendy Inovací 2014 : 5. mezinárodní vědecká konference a mezinárodní workshop, p. 152-159, 8 pp. 2014
V originále
Cieľom príspevku je poukázať na inováciu študijných odborov Vysokej školy technickej a ekonomickej v Českých Budějoviciach v rámci projektu VŠTE bez bariér vo vzťahu k študentom so špecifickými vzdelávacími potrebami. Jadrom príspevku sú zmeny, ktoré sa prejavia v prezenčnej i kombinovanej forme štúdia, a to prostredníctvom návrhu a inovácie študijných materiálov. Autori sa venujú tvorbe študijných materiálov z predmetu Náuka o materiáloch II. Jedná sa o špeciálne multimediálne študijné materiály, kombinujúce hovorené slovo, obraz, snímkové prezentácie a elektronický text. Tieto inovované študijné materiály budú recenzované odborníkmi z praxe, čím bude zabezpečené stále viac vyžadované prepojenie teoretickej a aplikačnej sféry.
In Czech
Cílem příspěvku je poukázat na inovaci studijních oborů Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích v rámci projektu VŠTE bez bariér ve vztahu ke studentům se specifickými vzdělávacími potřebami . Jádrem příspěvku jsou změny , které se projeví v prezenční i kombinované formě studia, a to prostřednictvím návrhu a inovace studijních materiálů . Autoři se věnují tvorbě studijních materiálů z předmětu Nauka o materiálech II . Jedná se o speciální multimediální studijní materiály , kombinující mluvené slovo, obraz, snímkové prezentace a elektronický text. Tyto inovované studijní materiály budou recenzované odborníky z praxe , čímž bude zajištěno stále více vyžadováno propojení teoretické a aplikační sféry.
In English
The goal of this article is to point out the innovation of the fields of study in the Institute of Technology and Businesses (IBT) in České Budejovice within the frame of the project ITB without barriers in relation to the students with specific educational needs. The core of the article represents the changes that will manifest in the full-time or part-time forms of study through suggestion and innovation of the study materials. The authors are interested in the formation of the study materials for the subject - the Materials Science II. They are dealing with specific multimedia study materials, combining spoken word, visual images, picture presentations and electronical texts. These innovational study materials will be reviewed by the specialists from the field, and thus, there will be provided an increasingly demanded connection of the theoretical and application sphere.