C 2014

Interaktívne pomôcky vo vyučovaní technických predmetov

PODAŘIL, Martin, Milan ŠTÚR and Daniel KUČERKA

Basic information

Original name

Interaktívne pomôcky vo vyučovaní technických predmetov

Name in Czech

Interaktivní pomůcky ve vyučování technických předmětů

Name (in English)

Interactive teaching aids in education of technical subjects

Authors

PODAŘIL, Martin, Milan ŠTÚR and Daniel KUČERKA

Edition

1. vyd. Brno, Dnešní Trendy Inovací, p. 130-135, 6 pp. 2014

Publisher

B&M InterNets, s. r.o.

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-260-6151-9

Keywords (in Czech)

interaktivní; učební pomůcka; technický předmět; vzdělávání; hodnocení

Keywords in English

interactive; teaching aid; technical subject; education; evaluation

Tags

Změněno: 19/6/2014 10:44, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Tento príspevok je zameraný na porovnanie študentského hodnotenia vyučovania troch technických predmetov: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojárskej technológie, vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysokej škole technickej a ekonomickej v Českých Budějovicích. Vyššie uvedené predmety sú vyučované tradičným spôsobom výučby doplneným prvkami projektového vyučovania a interaktívnymi učebnými pomôckami. Prieskum, ktorý bol vykonaný na vzorke študentov horeuvedených predmetov, by mal poskytnúť informáciu o študentskom hodnotení takto koncipovaného vyučovania.

In Czech

Tento příspěvek je zaměřen na srovnání studentského hodnocení výuky tří technických předmětů: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojírenské Technologie vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysoké škole Technické a Ekonomické v českých Budějovicích. Výše uvedené předměty jsou vyučovány tradičním způsobem výuky doplněným prvky projektového vyučování a interaktivními učebními pomůckami. Průzkum, který byl proveden na vzorku studentů výše uvedených předmětů, by měl poskytnout informaci o studentském hodnocení takto koncipovaného vyučování.