Vydání
1. vyd. Brno, Dnešní Trendy Inovací, od s. 130-135, 6 s. 2014
V originále
Tento príspevok je zameraný na porovnanie študentského hodnotenia vyučovania troch technických predmetov: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojárskej technológie, vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysokej škole technickej a ekonomickej v Českých Budějovicích. Vyššie uvedené predmety sú vyučované tradičným spôsobom výučby doplneným prvkami projektového vyučovania a interaktívnymi učebnými pomôckami. Prieskum, ktorý bol vykonaný na vzorke študentov horeuvedených predmetov, by mal poskytnúť informáciu o študentskom hodnotení takto koncipovaného vyučovania.
Česky
Tento příspěvek je zaměřen na srovnání studentského hodnocení výuky tří technických předmětů: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojírenské Technologie vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysoké škole Technické a Ekonomické v českých Budějovicích. Výše uvedené předměty jsou vyučovány tradičním způsobem výuky doplněným prvky projektového vyučování a interaktivními učebními pomůckami. Průzkum, který byl proveden na vzorku studentů výše uvedených předmětů, by měl poskytnout informaci o studentském hodnocení takto koncipovaného vyučování.
Anglicky
This contribution is focused on a comparison of student evaluation of three technical subjects education: Statics, Flexibility and Strenght and Engineering Technology, taught at The Department of MEchanical Engineering at the Institute of Technology and Business in České Budějovice. Above mentioned subjects were taught the traditional way of teaching including implemented elements of project learning and interactive teaching aids. The survey, that was conducted on students´ sample of above mentioned subjects should provide information about students´ evaluation of kind of designed education.