2014
Interaktívne pomôcky vo vyučovaní technických predmetov
PODAŘIL, Martin, Milan ŠTÚR a Daniel KUČERKAZákladní údaje
Originální název
Interaktívne pomôcky vo vyučovaní technických predmetov
Název česky
Interaktivní pomůcky ve vyučování technických předmětů
Název anglicky
Interactive teaching aids in education of technical subjects
Autoři
PODAŘIL, Martin, Milan ŠTÚR a Daniel KUČERKA
Vydání
1. vyd. Brno, Dnešní Trendy Inovací, od s. 130-135, 6 s. 2014
Nakladatel
B&M InterNets, s. r.o.
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-260-6151-9
Klíčová slova česky
interaktivní; učební pomůcka; technický předmět; vzdělávání; hodnocení
Klíčová slova anglicky
interactive; teaching aid; technical subject; education; evaluation
Štítky
Změněno: 19. 6. 2014 10:44, Mgr. Václav Karas
V originále
Tento príspevok je zameraný na porovnanie študentského hodnotenia vyučovania troch technických predmetov: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojárskej technológie, vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysokej škole technickej a ekonomickej v Českých Budějovicích. Vyššie uvedené predmety sú vyučované tradičným spôsobom výučby doplneným prvkami projektového vyučovania a interaktívnymi učebnými pomôckami. Prieskum, ktorý bol vykonaný na vzorke študentov horeuvedených predmetov, by mal poskytnúť informáciu o študentskom hodnotení takto koncipovaného vyučovania.
Česky
Tento příspěvek je zaměřen na srovnání studentského hodnocení výuky tří technických předmětů: Statiky, Pružnosti a pevnosti a Strojírenské Technologie vyučovaných Katedrou Strojírenství na Vysoké škole Technické a Ekonomické v českých Budějovicích. Výše uvedené předměty jsou vyučovány tradičním způsobem výuky doplněným prvky projektového vyučování a interaktivními učebními pomůckami. Průzkum, který byl proveden na vzorku studentů výše uvedených předmětů, by měl poskytnout informaci o studentském hodnocení takto koncipovaného vyučování.