D 2014

Kvalita učebníc vo výchovno-vzdelávacom procesu předmětu ekonomika

KMECOVÁ, Iveta

Basic information

Original name

Kvalita učebníc vo výchovno-vzdelávacom procesu předmětu ekonomika

Name (in English)

Quality of textbooks in education-the learning process subject Economics

Authors

KMECOVÁ, Iveta

Edition

1. vyd. Brno, Dnešní Trendy Inovací 2014 : 5. mezinárodní vědecká konference a mezinárodní workshop, p. 226-231, 6 pp. 2014

Publisher

B&M InterNets, s. r.o.

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-260-6150-2

Keywords (in Czech)

učebnice; učivo; kvalita výchovně vzdělávacího procesu; výkonnost výchovně vzdělávacího procesu

Keywords in English

textbooks; teaching material; quality of the educational process; efficiency of the educational process

Tags

KEM7, PEK_1, PEK_2
Změněno: 30/5/2014 09:58, Mgr. Václav Karas

Abstract

ORIG CZ EN

V originále

Autorka v príspevku poukazuje, napriek moderným materiálnym didaktickým prostriedkom, na dôležité miesto učebnice / učebného textu, ktoré zastáva v didaktickom systéme. Škola pripravuje žiakov na život v praxi. Každá škola je zodpovedná za úroveň kvality vzdelávania. Predpokladom k tomu je, aby poskytovala kvalitné vzdelávanie. K tomu je potrebné, aby v rámci procesu vzdelávania učitelia pracovali s aktuálnymi a kvalitnými učebnými pomôckami. V príspevku prezentujeme čiastkové výsledky prieskumu zameraného na zisťovanie názorov žiakov SOŠT V Hlohovci na kvalitu učebníc vo výučbe predmetu ekonomika. Tieto boli získané dotazníkovou metódou. Výsledkom je návrh odporúčaní, ktoré by mali viesť k zvýšeniu efektívnosti a kvality výchovno-vzdelávacieho procesu na spomínanej strednej škole.

In Czech

Autorka v příspěvku poukazuje, navzdory moderním materiálním didaktickým prostředkem, na důležité místo učebnice / učebního textu, které zastává v didaktickém systému. Škola připravuje žáky na život v praxi. Každá škola je zodpovědná za úroveň kvality vzdělávání. Předpokladem k tomu je, aby poskytovala kvalitní vzdělávání. K tomu je třeba, aby v rámci procesu vzdělávání učitelé pracovali s aktuálními a kvalitními učebními pomůckami. V příspěvku prezentujeme dílčí výsledky průzkumu zaměřeného na zjišťování názorů žáků SOŠT V Hlohovci na kvalitu učebnic ve výuce předmětu ekonomika. Tyto byly získány dotazníkovou metodou. Výsledkem je návrh doporučení, které by měly vést ke zvyšování účinnosti a kvality výchovně vzdělávacího procesu na zmiňované střední škole.
Displayed: 18/11/2024 04:21