2014
			
	    
	
	
    Spotrebiteľské správanie
KMECOVÁ, Iveta a Ladislav BARTUŠKAZákladní údaje
Originální název
Spotrebiteľské správanie
	Název česky
Spotřebitelské chování
	Název anglicky
Consumer behaviour
		Autoři
Vydání
 1. vyd. Žilina, Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov, od s. 185-188, 4 s. 2014
			Nakladatel
Žilinská univerzita v Žilině,  Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov. Katedra spojov
		Další údaje
Jazyk
slovenština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Slovensko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-554-0856-9
		Klíčová slova česky
spotřebitelské chování; spotřebitel; marketingový průzkum
		Klíčová slova anglicky
consumer behaviour; consumer; marketing research
		
				
				Změněno: 6. 5. 2014 13:21, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
Podniky, ktoré chcú byť na trhu úspešné, musia poznať správanie spotrebiteľov zahrňujúce ich potreby a na základe ich poznania, stanoviť produkt vyhovujúci požiadavkám spotrebiteľov vo vhodnej kvalite a za správnu cenu. V príspevku načrtáme čiastkové výsledky spotrebiteľského správania, prejavujúce sa na trhu mliečnych výrobkov v dvoch krajoch SR. Nástrojom na získanie údajov bola zvolená dotazníková metóda.
				Česky
Podniky, které chtějí být na trhu úspěšné, musí znát chování spotřebitelů zahrnující jejich potřeby a na základě jejich poznání, stanovit produkt vyhovující požadavkům spotřebitelů ve vhodné kvalitě a za správnou cenu. V příspěvku nastínil dílčí výsledky spotřebitelského chování, projevující se na trhu mléčných výrobků ve dvou krajích ČR. Nástrojem k získání údajů byla zvolena dotazníková metoda.