D 2014

Spotrebiteľské správanie

KMECOVÁ, Iveta and Ladislav BARTUŠKA

Basic information

Original name

Spotrebiteľské správanie

Name in Czech

Spotřebitelské chování

Name (in English)

Consumer behaviour

Edition

1. vyd. Žilina, Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov, p. 185-188, 4 pp. 2014

Publisher

Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov. Katedra spojov

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-554-0856-9

Keywords (in Czech)

spotřebitelské chování; spotřebitel; marketingový průzkum

Keywords in English

consumer behaviour; consumer; marketing research

Tags

Změněno: 6/5/2014 13:21, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

Podniky, ktoré chcú byť na trhu úspešné, musia poznať správanie spotrebiteľov zahrňujúce ich potreby a na základe ich poznania, stanoviť produkt vyhovujúci požiadavkám spotrebiteľov vo vhodnej kvalite a za správnu cenu. V príspevku načrtáme čiastkové výsledky spotrebiteľského správania, prejavujúce sa na trhu mliečnych výrobkov v dvoch krajoch SR. Nástrojom na získanie údajov bola zvolená dotazníková metóda.

In Czech

Podniky, které chtějí být na trhu úspěšné, musí znát chování spotřebitelů zahrnující jejich potřeby a na základě jejich poznání, stanovit produkt vyhovující požadavkům spotřebitelů ve vhodné kvalitě a za správnou cenu. V příspěvku nastínil dílčí výsledky spotřebitelského chování, projevující se na trhu mléčných výrobků ve dvou krajích ČR. Nástrojem k získání údajů byla zvolena dotazníková metoda.