D 2014

Spotrebiteľské správanie

KMECOVÁ, Iveta a Ladislav BARTUŠKA

Základní údaje

Originální název

Spotrebiteľské správanie

Název česky

Spotřebitelské chování

Název anglicky

Consumer behaviour

Vydání

1. vyd. Žilina, Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov, od s. 185-188, 4 s. 2014

Nakladatel

Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov. Katedra spojov

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-554-0856-9

Klíčová slova česky

spotřebitelské chování; spotřebitel; marketingový průzkum

Klíčová slova anglicky

consumer behaviour; consumer; marketing research

Štítky

Změněno: 6. 5. 2014 13:21, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

Podniky, ktoré chcú byť na trhu úspešné, musia poznať správanie spotrebiteľov zahrňujúce ich potreby a na základe ich poznania, stanoviť produkt vyhovujúci požiadavkám spotrebiteľov vo vhodnej kvalite a za správnu cenu. V príspevku načrtáme čiastkové výsledky spotrebiteľského správania, prejavujúce sa na trhu mliečnych výrobkov v dvoch krajoch SR. Nástrojom na získanie údajov bola zvolená dotazníková metóda.

Česky

Podniky, které chtějí být na trhu úspěšné, musí znát chování spotřebitelů zahrnující jejich potřeby a na základě jejich poznání, stanovit produkt vyhovující požadavkům spotřebitelů ve vhodné kvalitě a za správnou cenu. V příspěvku nastínil dílčí výsledky spotřebitelského chování, projevující se na trhu mléčných výrobků ve dvou krajích ČR. Nástrojem k získání údajů byla zvolena dotazníková metoda.