Vydání
1. vyd. Žilina, Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov, od s. 185-188, 4 s. 2014
V originále
Podniky, ktoré chcú byť na trhu úspešné, musia poznať správanie spotrebiteľov zahrňujúce ich potreby a na základe ich poznania, stanoviť produkt vyhovujúci požiadavkám spotrebiteľov vo vhodnej kvalite a za správnu cenu. V príspevku načrtáme čiastkové výsledky spotrebiteľského správania, prejavujúce sa na trhu mliečnych výrobkov v dvoch krajoch SR. Nástrojom na získanie údajov bola zvolená dotazníková metóda.
Česky
Podniky, které chtějí být na trhu úspěšné, musí znát chování spotřebitelů zahrnující jejich potřeby a na základě jejich poznání, stanovit produkt vyhovující požadavkům spotřebitelů ve vhodné kvalitě a za správnou cenu. V příspěvku nastínil dílčí výsledky spotřebitelského chování, projevující se na trhu mléčných výrobků ve dvou krajích ČR. Nástrojem k získání údajů byla zvolena dotazníková metoda.
Anglicky
Enterprises that want to be successful in the market have to know the consumer behavior including their needs and determine product satisfying the requirements of consumers in an appropriate quality and at the right price. This article will provide partial results of consumer behavior, occurring in the dairy markets in the two regions of Slovakia. As a tool for gathering data was elected questionnaire method.