2014
Denní studium matematiky I – sonda do názorů studentů
VYSOKÁ, Jana a Dana SMETANOVÁZákladní údaje
Originální název
Denní studium matematiky I – sonda do názorů studentů
Název anglicky
Full–time study of mathematics I – probe into student´s opinion
Autoři
VYSOKÁ, Jana a Dana SMETANOVÁ
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, Sapere Aude 2014 : sborník příspěvků, od s. 78-84, 6 s. 2014
Nakladatel
Magnanimitas
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87952-03-0
Klíčová slova česky
matematika; hodnotící systém; zkouška
Klíčová slova anglicky
mathematics; evaluation system; exam
Změněno: 5. 5. 2014 10:36, Mgr. Václav Karas
V originále
Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory studentů na výuku předmětu Matematika I v prezenční formě studia na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Průzkum byl zaměřen zejména na zjištění těchto faktů: které z probíraných témat bylo pro studenty snadné nebo naopak obtížné, jaká je jejich připravenost ze SŠ pro pochopení probírané látky, způsob prezentace učiva, jejich názor na hodnotící systém zkoušky.
Anglicky
The paper describes the results of a research of a questionnaire results evaluating students´ opinions on the teaching of Mathematics I in full-time studies at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice. The research focused mainly on finding these facts: which of the topics was discussed for students easy or difficult, what is their readiness from secondary school for undestanding of the subject, the presentation of subject, their opinion on the evaluation system test.