D
2014
Plánovanie výučby v príprave budúcich učiteľov
ŠTÚR, Milan, Soňa RUSNÁKOVÁ, Pavel KRPÁLEK and Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ
Basic information
Original name
Plánovanie výučby v príprave budúcich učiteľov
Name in Czech
Plánování výuky v přípravě budoucích učitelů
Name (in English)
Lesson Planning in Preparation of Future Teachers
Authors
ŠTÚR, Milan, Soňa RUSNÁKOVÁ, Pavel KRPÁLEK and Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ
Edition
1. vyd. Hradec Králové, MVVTP 2014 : sborník příspěvků, p. 71-74, 4 pp. 2014
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
V originále
V príspevku poukazujeme na dôležitosť metodických príprav na vyučovanie. Zohrávajú dôležité miesto v príprave budúcich učiteľov najmä počas pedagogickej praxe. V príprave na vyučovanie u začínajúcich učiteľov napomáhajú efektívne využívať celú vyučovaciu hodinu bez časových strát.
In Czech
V příspěvku poukazujeme na důležitost metodických příprav na vyučování. Hrají důležité místo v přípravě budoucích učitelů zejména během pedagogické praxe. V přípravě na vyučování u začínajících učitelů napomáhají efektivně využívat celou vyučovací hodinu bez časových ztrát.
In English
This paper deals with importance of methodical preparation for teaching. They play an important part in the preparation of future teachers especially during teaching practice. In preparation for teaching by beginning teachers they help to effective use of the entire lesson without loss of time.
Displayed: 9/11/2024 04:21