D 2014

Interaktivní a multimediální výuka v kontextu nových zařízení a učebních pomůcek

VANÍČKOVÁ, Radka, Iveta KMECOVÁ and Robert ZEMAN

Basic information

Original name

Interaktivní a multimediální výuka v kontextu nových zařízení a učebních pomůcek

Name (in English)

Interactive and Multi-Media Teaching in the Context of New Equipment and Teaching Aids

Authors

VANÍČKOVÁ, Radka, Iveta KMECOVÁ and Robert ZEMAN

Edition

1. vyd. Hradec Králové, MVVTP 2014, p. 80-82, 3 pp. 2014

Publisher

Gaudeamus

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7435-384-0

Keywords (in Czech)

interaktivní výuka a multimediální výuka; učební pomůcky; technická zařízení; vzdělávací kurikulum

Keywords in English

interactive and multimedia education; teaching aids; technical equipment; educational curriculum

Tags

KEM2, MAD, MAD_2, MAD_a, PEK_2, PRI_1, PRI_2, PRJ_1

Tags

Reviewed
Změněno: 30/8/2014 19:18, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA

Abstract

ORIG EN

V originále

Příspěvek se zabývá přínosem zavádění interaktivních a multimediálních učebních pomůcek a modernizovaných technických zařízení využívaných při výuce všech úrovních vzdělávacího kurikula. Přidanou hodnotou interaktivního vyučování je vhodné, názorné a smysluplné využívání moderních výukových metod, didaktických technik, interaktivních modulů a učebních pomůcek.

In English

This report deals with the contribution to implementation of interactive and multimedia teaching aids and upgraded technical equipment used in teaching of all levels of the educational curriculum. Added value of interactive teaching is appropriate, visual and meaningful use of modern teaching methods, teaching techniques, interactive models and aids in the teaching process.
Displayed: 30/12/2024 17:17