D 2014

Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby

KMECOVÁ, Iveta and Radka VANÍČKOVÁ

Basic information

Original name

Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby

Name in Czech

Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výuky

Name (in English)

Motivation as a Crucial Determinant of Increasing the Teaching Effeciency

Authors

KMECOVÁ, Iveta and Radka VANÍČKOVÁ

Edition

1. vyd. Hradec Králové, MVVTP 2014, p. 46-49, 4 pp. 2014

Publisher

Gaudeamus

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7435-384-0

ISSN

Keywords (in Czech)

motivace a učení; motivační faktory; výkonnost výchovně vzdělávacího procesu

Keywords in English

motivation and learning; motivational factors; effeciency of educational process
Změněno: 30/8/2014 19:19, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA

Abstract

V originále

V našom príspevku predkladáme názory a postoje žiakov strednej školy k úrovni motivácie, motivačných faktorov, ktoré pozitívne ovplyvňujú proces učenia sa. Zdôrazňujeme postavenie učiteľa ako inovátora zmien, ktorý bude žiakov motivovať dobrým výberom vyučovacej metódy a pod. Záver príspevku tvoria odporúčania na zlepšenie motivácie v procese učenia sa.

In Czech

V našem příspěvku předkládáme názory a postoje žáků střední školy k úrovni motivace, motivačních faktorů, které pozitivně ovlivňují proces učení. Zdůrazňujeme postavení učitele jako inovátora změn, který bude žáků motivovat dobrým výběrem vyučovací metody a pod. Závěr příspěvku tvoří doporučení ke zlepšení motivace v procesu učení se.