2014
Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby
KMECOVÁ, Iveta a Radka VANÍČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby
Název česky
Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výuky
Název anglicky
Motivation as a Crucial Determinant of Increasing the Teaching Effeciency
Autoři
KMECOVÁ, Iveta a Radka VANÍČKOVÁ
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, MVVTP 2014, od s. 46-49, 4 s. 2014
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7435-384-0
ISSN
Klíčová slova česky
motivace a učení; motivační faktory; výkonnost výchovně vzdělávacího procesu
Klíčová slova anglicky
motivation and learning; motivational factors; effeciency of educational process
Změněno: 30. 8. 2014 19:19, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA
V originále
V našom príspevku predkladáme názory a postoje žiakov strednej školy k úrovni motivácie, motivačných faktorov, ktoré pozitívne ovplyvňujú proces učenia sa. Zdôrazňujeme postavenie učiteľa ako inovátora zmien, ktorý bude žiakov motivovať dobrým výberom vyučovacej metódy a pod. Záver príspevku tvoria odporúčania na zlepšenie motivácie v procese učenia sa.
Česky
V našem příspěvku předkládáme názory a postoje žáků střední školy k úrovni motivace, motivačních faktorů, které pozitivně ovlivňují proces učení. Zdůrazňujeme postavení učitele jako inovátora změn, který bude žáků motivovat dobrým výběrem vyučovací metody a pod. Závěr příspěvku tvoří doporučení ke zlepšení motivace v procesu učení se.
Anglicky
In this paper we show students opinions and attitudes of the secondary school to the level of motivation, motivational factors that positively influence the learning process. We emphasize the position of teacher as innovator of changes that will motivate students to optimal teaching methods etc. Finally, the contribution consists of recommendations to improve motivation in the learning process.