Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby
KMECOVÁ, Iveta a Radka VANÍČKOVÁ. Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby. In MVVTP 2014. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 46-49. ISBN 978-80-7435-384-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby |
Název česky | Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výuky |
Název anglicky | Motivation as a Crucial Determinant of Increasing the Teaching Effeciency |
Autoři | KMECOVÁ, Iveta a Radka VANÍČKOVÁ. |
Vydání | 1. vyd. Hradec Králové, MVVTP 2014, od s. 46-49, 4 s. 2014. |
Nakladatel | Gaudeamus |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovenština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | paměťový nosič (CD, DVD, flash disk) |
Organizační jednotka | Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích |
ISBN | 978-80-7435-384-0 |
ISSN | 1214-0554 |
Klíčová slova česky | motivace a učení; motivační faktory; výkonnost výchovně vzdělávacího procesu |
Klíčová slova anglicky | motivation and learning; motivational factors; effeciency of educational process |
Štítky | KCRM6, KDO, KEM2, MAD, PCM, PRI_1, PRI_2-část Personalistika, PRI_2a |
Změnil | Změnila: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA, učo 15363. Změněno: 30. 8. 2014 19:19. |
Anotace |
---|
V našom príspevku predkladáme názory a postoje žiakov strednej školy k úrovni motivácie, motivačných faktorov, ktoré pozitívne ovplyvňujú proces učenia sa. Zdôrazňujeme postavenie učiteľa ako inovátora zmien, ktorý bude žiakov motivovať dobrým výberom vyučovacej metódy a pod. Záver príspevku tvoria odporúčania na zlepšenie motivácie v procese učenia sa. |
Anotace česky |
---|
V našem příspěvku předkládáme názory a postoje žáků střední školy k úrovni motivace, motivačních faktorů, které pozitivně ovlivňují proces učení. Zdůrazňujeme postavení učitele jako inovátora změn, který bude žáků motivovat dobrým výběrem vyučovací metody a pod. Závěr příspěvku tvoří doporučení ke zlepšení motivace v procesu učení se. |
Anotace anglicky |
---|
In this paper we show students opinions and attitudes of the secondary school to the level of motivation, motivational factors that positively influence the learning process. We emphasize the position of teacher as innovator of changes that will motivate students to optimal teaching methods etc. Finally, the contribution consists of recommendations to improve motivation in the learning process. |
VytisknoutZobrazeno: 17. 10. 2024 13:01