D 2014

Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby

KMECOVÁ, Iveta a Radka VANÍČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výučby

Název česky

Motivace jako rozhodující determinant na zvýšení efektivnosti výuky

Název anglicky

Motivation as a Crucial Determinant of Increasing the Teaching Effeciency

Autoři

KMECOVÁ, Iveta a Radka VANÍČKOVÁ

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, MVVTP 2014, od s. 46-49, 4 s. 2014

Nakladatel

Gaudeamus

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7435-384-0

ISSN

Klíčová slova česky

motivace a učení; motivační faktory; výkonnost výchovně vzdělávacího procesu

Klíčová slova anglicky

motivation and learning; motivational factors; effeciency of educational process

Štítky

KCRM6, KDO, KEM2, MAD, PCM, PRI_1, PRI_2-část Personalistika, PRI_2a
Změněno: 30. 8. 2014 19:19, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

V našom príspevku predkladáme názory a postoje žiakov strednej školy k úrovni motivácie, motivačných faktorov, ktoré pozitívne ovplyvňujú proces učenia sa. Zdôrazňujeme postavenie učiteľa ako inovátora zmien, ktorý bude žiakov motivovať dobrým výberom vyučovacej metódy a pod. Záver príspevku tvoria odporúčania na zlepšenie motivácie v procese učenia sa.

Česky

V našem příspěvku předkládáme názory a postoje žáků střední školy k úrovni motivace, motivačních faktorů, které pozitivně ovlivňují proces učení. Zdůrazňujeme postavení učitele jako inovátora změn, který bude žáků motivovat dobrým výběrem vyučovací metody a pod. Závěr příspěvku tvoří doporučení ke zlepšení motivace v procesu učení se.
Zobrazeno: 16. 11. 2024 03:57