J
2014
Coaching in the school practice
ZEMAN, Robert a Radka VANÍČKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Coaching in the school practice
Název česky
Koučink ve školní praxi
Autoři
ZEMAN, Robert a Radka VANÍČKOVÁ
Vydání
Economics and politics, Magnitogorsk, Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, 2014, 2310-4570
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
koučink; hodnocení školy; kvalita; úroveň a rozvoj školy; vzdělávací aktivity; marketingový audit
Klíčová slova anglicky
Coaching; development plan of the college; evaluation of the college; evaluation standard; increase effeciency of the academic employess; strategic planning; education activities; quality and level of the college; SWOT analysis; STEP analysis; marketing audit
V originále
There are many opportunities to coach in the school environment for instance for planing school learning activities, project realization and basic tasks, dealing with range of problems, team building, improving the teacher's effectivity or for planing their development. We can use couching to evaluate teachers and their results during the proces of autoevaluation. We can use coaching also during school reforms, their implemantation and their evaluation.
Česky
Příležitostí ke koučování v prostředí školy je celá řada – např. při plánování školních a vzdělávacích aktivit, realizaci projektů a zadaných úkolů, při řešení různých problémů, tvorbě a rozvoji týmů nebo zvyšování efektivnosti růstu a rozvoje akademických pracovníků. Koučink využíváme při hodnocení akademických pracovníků a výsledků jejich práce v procesu autoevaluace i při úpravách a případných změnách ve školním vzdělávacím programu strategického plánování rozvoje školy, jejich realizaci a vyhodnocování (evaluaci a autoevaluaci) rozvoje školy s ohledem do budoucna.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 03:16