J 2014

Coaching in the school practice

ZEMAN, Robert a Radka VANÍČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Coaching in the school practice

Název česky

Koučink ve školní praxi

Autoři

ZEMAN, Robert a Radka VANÍČKOVÁ

Vydání

Economics and politics, Magnitogorsk, Magnitogorskij zemědělskij technickij univerzita, 2014, 2310-4570

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rusko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

koučink; hodnocení školy; kvalita; úroveň a rozvoj školy; vzdělávací aktivity; marketingový audit

Klíčová slova anglicky

Coaching; development plan of the college; evaluation of the college; evaluation standard; increase effeciency of the academic employess; strategic planning; education activities; quality and level of the college; SWOT analysis; STEP analysis; marketing audit

Štítky

Změněno: 8. 4. 2014 14:38, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

There are many opportunities to coach in the school environment for instance for planing school learning activities, project realization and basic tasks, dealing with range of problems, team building, improving the teacher's effectivity or for planing their development. We can use couching to evaluate teachers and their results during the proces of autoevaluation. We can use coaching also during school reforms, their implemantation and their evaluation.

Česky

Příležitostí ke koučování v prostředí školy je celá řada – např. při plánování školních a vzdělávacích aktivit, realizaci projektů a zadaných úkolů, při řešení různých problémů, tvorbě a rozvoji týmů nebo zvyšování efektivnosti růstu a rozvoje akademických pracovníků. Koučink využíváme při hodnocení akademických pracovníků a výsledků jejich práce v procesu autoevaluace i při úpravách a případných změnách ve školním vzdělávacím programu strategického plánování rozvoje školy, jejich realizaci a vyhodnocování (evaluaci a autoevaluaci) rozvoje školy s ohledem do budoucna.