2014
Tvůrčí činnost pedagoga jako nedílná součást vzdělávacího a výukového procesu na vysokých školách
SMETANOVÁ, DanaZákladní údaje
Originální název
Tvůrčí činnost pedagoga jako nedílná součást vzdělávacího a výukového procesu na vysokých školách
Název anglicky
On Teacher’s Creative Activity as an Integral Part of the Educational on Learning Process in Higher Education Institutions
Autoři
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, od s. 133-138, 6 s. 2014
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-063-2
Klíčová slova česky
Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol
Klíčová slova anglicky
The Strategic Plan for the Scholarly, Scientific, Research, Development, Innovation, Artistic and Other Creative Activities of Higher Education Institutions
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 5. 3. 2014 11:11, Mgr. Václav Karas
V originále
V tomto článku diskutujeme možnosti jak zcela přirozeně zapojit tvůrčí činnost do práce každého pedagoga v souladu s Dlouhodobým záměrem vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol. Hodnotíme tvůrčí činnost jako nedílnou součást práce pedagoga, která je důležitá pro kvalitu výukového procesu na vysokých školách.
Anglicky
In this article, we discuss ways to naturally engage creativity to every teacher’s work in accordance with The Strategic Plan for the Scholarly, Scientific, Research, Development, Innovation, Artistic and Other Creative Activities of Higher Education Institutions. We evaluate creative activity as an integral part of the teacher’s work, which is important for the quality of teaching at higher education institutions.