D 2014

Tvůrčí činnost pedagoga jako nedílná součást vzdělávacího a výukového procesu na vysokých školách

SMETANOVÁ, Dana

Základní údaje

Originální název

Tvůrčí činnost pedagoga jako nedílná součást vzdělávacího a výukového procesu na vysokých školách

Název anglicky

On Teacher’s Creative Activity as an Integral Part of the Educational on Learning Process in Higher Education Institutions

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, od s. 133-138, 6 s. 2014

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-063-2

Klíčová slova česky

Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol

Klíčová slova anglicky

The Strategic Plan for the Scholarly, Scientific, Research, Development, Innovation, Artistic and Other Creative Activities of Higher Education Institutions

Štítky

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 5. 3. 2014 11:11, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

V tomto článku diskutujeme možnosti jak zcela přirozeně zapojit tvůrčí činnost do práce každého pedagoga v souladu s Dlouhodobým záměrem vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol. Hodnotíme tvůrčí činnost jako nedílnou součást práce pedagoga, která je důležitá pro kvalitu výukového procesu na vysokých školách.

Anglicky

In this article, we discuss ways to naturally engage creativity to every teacher’s work in accordance with The Strategic Plan for the Scholarly, Scientific, Research, Development, Innovation, Artistic and Other Creative Activities of Higher Education Institutions. We evaluate creative activity as an integral part of the teacher’s work, which is important for the quality of teaching at higher education institutions.