D
2013
Geneze metodiky a hodnocení výstupů z výuky v technických směrech s ohledem na požadavky uživatelské praxe na teoretické znalosti a praktické dovednosti.
PLACHÝ, Jan
Basic information
Original name
Geneze metodiky a hodnocení výstupů z výuky v technických směrech s ohledem na požadavky uživatelské praxe na teoretické znalosti a praktické dovednosti.
Name (in English)
Genesis methodology and assessment of learning outcomes in the technical guidance with regard to the requirements of the user practice the theoretical knowledge and practical skills.
Edition
1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, p. 100-106, 7 pp. 2013
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; hydroizolace
Keywords in English
teaching; methodology; evaluation; classification; waterproofing
Links
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraného předmětu technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Porovnává výsledky studentů z prvních dvou semestrů. Výsledky pak společně s požadavky praxe jsou transportovány do nových výstupů předmětu.
In English
The The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation of the selected object technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the construction of buildings. It compares the performance of students of the first two semesters. The results then together with practical requirements are transported to the new output object.
Displayed: 4/11/2024 13:30