D 2014

Vybraná možnost zdokonalení profilace absolventů z hlediska jejich uplatnění na pracovním trhu

PEČMAN, Jan

Základní údaje

Originální název

Vybraná možnost zdokonalení profilace absolventů z hlediska jejich uplatnění na pracovním trhu

Název anglicky

The selected option for profiling of students in terms of their success on the job market

Autoři

PEČMAN, Jan

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, od s. 87-92, 6 s. 2014

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-063-2

Klíčová slova česky

výuka; praxe; komparace; Jan Amos Komenský

Klíčová slova anglicky

teaching; practice; comparison; Jan Amos Comenius

Štítky

LVT

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 19. 3. 2014 14:08, Jiřina Hřebečková

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek pojednává o problematice profilace absolventa a možnostech jeho uplatnění v praxi. Autor se nejprve zamýšlí nad podstatou cílů výuky na vysoké škole, kterou se snaží komparovat s Komenského zásadami výuky. Dále připojuje osobní názory, kterých nabyl v praxi při průmyslové výrobě, soukromém podnikání, stavebnictví a veřejné správě. Z těchto výchozích tezí se snaží vyvodit závěry a nabídnout jejich uplatnění při výuce.

Anglicky

The article discusses the issue of profiling of students and possibilities of its application in praxis. The author first examines the nature of the objectives of teaching. Than he tries to compare with another principles of teaching. Furthermore connects personal opinions, which came into practice in industrial production, private business, construction and public administration. From these initial thesis seeks to draw conclusions and offer their use.
Zobrazeno: 19. 10. 2024 13:45