2014
Výuka předmětu Stavební fyzika I, zapojení požadavků uživatelské praxe do teoretických znalostí a praktických dovedností
CHARVÁTOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Výuka předmětu Stavební fyzika I, zapojení požadavků uživatelské praxe do teoretických znalostí a praktických dovedností
Název anglicky
The course Building Physics I, involvement of user requirements into practice the theoretical knowledge and practical skills
Autoři
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, od s. 43-48, 6 s. 2014
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-063-2
Klíčová slova česky
praxe; teoretické znalosti; praktické dovednosti; výuka
Klíčová slova anglicky
experience; theoretical knowledge; practical skills; teaching
Štítky
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 19. 3. 2014 14:02, Jiřina Hřebečková
V originále
Přehled poznatků z hlediska požadavků uživatelské praxe na teoretické znalosti a praktické dovednosti studentů Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, pro předmět Stavební fyzika I – tepelná technika, který je vyučován ve studijních oborech Konstrukce staveb a Stavební Management. Možnosti získání praxe na studijním pobytu v zahraničí, zapojením do tvůrčí činnosti a semestrální praxe ve vybraných firmách. Porovnání vlivu formy studia, studentů denní a kombinované formy studia.
Anglicky
Summary of findings from the requirements of the user practice the theoretical knowledge and practical skills of students of the University of Technology and Business in Czech Budejovice, the subject of Building Physics I - thermal technology, which is taught in the fields of study design of buildings and Construction Management. Opportunities for gaining experience in the study period abroad, involvement in creative activities and semester practice in selected companies. A comparison of students' daily and combined studies.