2014
Aktivní výukové prvky v komparaci s tradiční formou výuky na vysokých školách
BARTUŠKA, LadislavZákladní údaje
Originální název
Aktivní výukové prvky v komparaci s tradiční formou výuky na vysokých školách
Název anglicky
Active learning elements in comparison with the traditional form of teaching at universities
Autoři
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, od s. 9-15, 7 s. 2014
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-063-2
Klíčová slova česky
tradiční přednášky; aktivní výukové strategie; interaktivní výuka; Bloomova taxonomie
Klíčová slova anglicky
traditional lecture; active teaching strategies; interactive lecture; Bloom's taxonomy
Štítky
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 19. 3. 2014 13:59, Jiřina Hřebečková
V originále
Příspěvek pojednává o technikách aktivní výuky a jejich užití v klasické přednáškové formě. Příspěvek částečně srovnává výhody zavádění strategií aktivních výukových technik ve Spojených státech amerických, kde byla tato forma výuky přijata za standard, s výukovou formou tradiční přednášky, která je užívána na většině vysokých škol v České republice.
Anglicky
The paper describes the active learning techniques and their use in traditional lectures. The paper compares the benefits of implementing the strategies of active learning techniques in the United States, where it has been accepted as a form of teaching standard, with traditional teaching through lectures, which is used in most high schools in the Czech Republic.